Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Kelas " Smart Arabic "

Makluman kepada yang berminat untuk mendapatkan kelas bimbingan Bahasa Arab peringkat rendah, kelas " Smart Arabic " telah bermula. Pada tahun ini, kelas bimbingan tersebut telah diubah harinya kepada hari Jumaat dan Sabtu. Waktu dan tempat tetap sama lagi iaitu pada jam 7.30 - 8.30 malam yang bertempat di BIC yang beralamat di 19, JS1/69, Jalan Awang Dulla, MLNG Housing Kidurong, Bintulu.

Sehubungan dengan itu sesiapa yang berminat untuk mendapat bimbingan tersebut boleh menghubungi Ustaz Ibrahim ( 019 - 4535 119 ). Pihak kami hanya memohon sumbangan sebanyak RM 20.00 sahaja untuk membiayai kos premis dan bahan fotostat, sesuai dengan matlamat penubuhan Bintulu Iqra' Center yang sentiasa memberi kebajikan kepada masyarakat.

 
Sebahagian murid " Smart Arabic "


Memulakan kelas dengan doa

 
Semua murid bersemangat untuk memulakan sesi pembelajaran hari ini

 Tekunnya murid ini. Semoga berjaya di dunia dan diakhirat

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP