Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Seminar Ekonomi Islam


Buat julung-julung kali, Biro Ekanomi Yayasan Amal Malaysia dengan kerjasama Lajnah Ekonomi BIC, JAIS Bintulu dan Pusat Islam UPMKB berganding tenaga untuk memberi kesedaran kepada masyarakat tentang betapa penting berurus niaga secara Islam. Sebagai seorang islam kita mesti mengetahui perkara-perkara yang halal dan haram di dalam urusan muamalat. Ramai dikalangan masyarakat kita pada hari ini masih jahil atau tidak mahu ambil tahu tentang muamalat ataupun urusniaga di dalam Islam.  

Mengambil kira di atas permasalahan tersebut Yayasan Amal Malaysia mengambil tanggungjawab dengan menjemput orang yang berautoriti di dalam menyampaikan pengisian tersebut. Moga-moga ilmu yang akan disampaikam ini amat bermanfaat untuk semua masyarakat Islam. Tahniah kepada pihak penganjur di atas inisiatif menganjurkan program tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP