Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Seminar Ekonomi Islam 2010


Penyertaan yang menggalakkan dari pelbagai lapisan masyarakat
Bintulu – 8 Mei, Seminar Ekonomi Islam anjuran Biro Ekonomi Yayasan Amal Malaysia dengan kerjasama Jabatan Agama Islam Sarawak, Bintulu Iqra’ Center dan Pusat Islam, Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu telah berjaya diadakan di Bilik Seminar Pusat Islam. Tahniah kepada AJK pelaksana yang diketuai oleh saudara Mohd Hafeiz selaku kerana telah berjaya mengadakan program ilmiah yang sangat berguna untuk semua lapisan masyarakat Islam.
Seramai 70 orang bilangan peserta yang terdiri daripada kakitangan awam, swasta, suri rumah dan remaja telah mengikuti seminar ini yang banyak membicarakan berkenaan muamalat dan kewangan Islam. Barisan tenaga penceramahnya pula merupakan orang yang mempunyai kepakaran dan pengalaman di dalam menyampaikan perkara tersebut.
Apa pun kita harapkan agar program sebegini akan diperbanyakkan dan perlu dibuka untuk agensi-agensi lain pula sebagai penganjur. Terima kasih juga kepada peserta yang memberi kepercayaan kepada Yayasan Amal Malaysia dan Bintulu Iqra’ center untuk menganjurkan program ini dan ucapan terima kasih yang tidak  terhingga kepada pihak JAIS dan Pusat Islam yang telah banyak membantu untuk menjayakan program ini.
Kongsi gambar-gambar menarik :

Kongsi gambar-gambar menarik :
Sewaktu pendaftaran peserta

Taklimat kepada para peserta oleh Saudara Mohd Hafeiz

Pengerusi Majlis yang cemerlang semasa mengacarakan majlis, tahniah

Ucapan YAM oleh Timb. Pengerusi

Tetamu VIP semasa Majlis Penutupan ' Seminar Ekonomi Islam '

Cenderamata kenangan dari pihak penganjur kepada Warisan Mukmin

Antara menu yang disediakan oleh Katering Abang Mat & Kak Jan

Kaunter pertanyaan dan pendaftaran untuk wasiat

Wartawan yang cemerlang " Ke-el " Tahniah !


0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP