Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Ziarah Imam Muda Hizbur Rahman ke Bintulu


Menara LPB
Masjid Assyakirin
Ceramah di UPM
Santai petang
Photobucket
Photobucket


Sudah lama tak berkesempatan untuk mengemaskini blog ini. Kesian blog ini, macam tak berpenghuni je. Pemiliknya mempunyai tugasan yang banyak. Insya Allah kali ini saya akan kemaskini berkenaan dengan ziarah Imam Muda Hizbur Rahman ke Bintulu. Alhamdulillah, saya sempat mengatur program bersama Imam Muda Hizbur Rahman sepanjang kunjungan beliau ke sini. Beliau telah berada di Bintulu pada 30 Okt - 2 Nov yang lepas. Sebenarnya beliau datang ke Bintulu atas urusan keluarga untuk menziarahi kakak beliau yang baru selamat melahirkan anak sulong.

Alhamdulillah, beliau telah sudi menerima pelawaan pihak kami untuk mengadakan beberapa program. Antara program yang sempat kami adakan ialah Kem Ibadah dan Sahsiah ( KIDS 2010), Kuliah Mahrib di Masjid UPM, Kuliah Subuh di Masjid Darul Hidayah dan Surau Attaqwa dan sempat juga melawat menara LPB di Kidurong. Meskipun ziarah beliau ke Bintulu singkat masanya, tetapi banyak program dapat di atur. Pihak kami mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Ustaz Hizbur Rahman dan keluarga di atas kesudiaan menerima jemputan dari pihak kami, meskipun tiada perancangan awal terlebih dahulu. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala jasa baik pihak Ustaz sekeluarga. Insya Allah, jika ada masa dan kelapangan, harap ustaz sudi lagi untuk menerima jemputan dari pihak kami.

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP