Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Family AMAL Sarawak

Esok insyallah, kami akan ke Miri untuk menjayakan Family Amal yang akan diadakan di Taman Negara Niah, Miri. Rasanya Januari ini banyak sangat program dan aktiviti yang hendak dilaksanakan. Entah mampu atau tidak. Sejak balik bercuti dari semenanjung, belum ada free yang boleh berehat. Sebab itu blog ni terbiar sahaja. Minta maaf la yer pada pengunjung. Tuan empunya blog ini sedang berusaha untuk menyudahkan kerja-kerja yang belum sudah.


Semoga program in berjaya mempertautkan ukhuwah silaturahim di kalangan sahabat-sahabat di seluruh bahagian di Sarawak. Insya allah.

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP