Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Cerita raya lagi

Dalam episod yang lalu, kami telah ceritakan perjalanan hari raya yang pertama. Dalam ruangan ini, kami akan teruskan cerita kami untuk cerita raya seterusnya. Raya kedua biasa sahaja, masih lagi beraya bersama dengan keluarga Ustaz Salehudin, Ustaz Hadi dan Ali Azman.

Ziarah kami bermula di rumah Ustaz Hadi dan terus ke rumah Cikgu Rani. Dari rumah Cikgu Rani terus ke rumah GB SK Jepak dan terus ke Rumah Cikgu Jainuddin, Cikgu Awang Ku Jaya, Bekas GB SK Bintulu dan di akhiri dengan GB SK Orang Kaya Mohammad.

Kalau dilihat ziarah hari ini semuanya berziarah ke rumah PK dan GB. Secara kebetulan, tanpa dirancang. Alhamdulillah dapat kami menyudahkan ziarah sekitar jam 5 petang. Kepenatan usah dikira kerana bagi kami kepuasan berziarah yang perlu diambil kira.

Pada sebelah malamnya, sempat juga kami berziarah ke rumah jiran. Sepatutnya jiran ini lebih dahulu lagi. Tapi tak sempat, tetapi dah maklumkan pada mereka.

Raya ketiga dan keempat, kami banyak duduk dirumah. Kami menunggu kehadiran tetamu yang bertandang ke rumah kami. Ramai juga tetamu yang telah berkunjung ke rumah kami. Terima kasih kepada semua yang telah berkunjung ke rumah kami. Semoga hubungan silaturrahim akan berkekalan sehingga akhir hayat, Insyaallah.

Senarai tetamu yang telah berkunjung ke rumah kami :
  Ustazah Nik Sharifah
  Ustaz Salehuddin
  Ustaz Abd Hadi & Keluarga
  Ustaz Shahreen & Keluarga
  Ustaz Marzuki & Keluarga
  Ustaz Syawal & Keluarga
  Ustaz Rosli & keluarga
  Ustaz Mohd Fuad & Keluarga
  Ustaz Zahir & keluarga
  Cikgu Jainuddin & Keluarga
  Haji Suhaili & Keluarga
  Ustaz Suhaizizi & keluarga
  Ustaz Abd Halim & Keluarga
  En Mohd Nassir & Keluarga
  Anak-anak murid

Sebahagian gambar yang sempat di 'snap' : 

Kenangan dengan Tuan Haji Rani ( tuan rumah )


Di rumah Cikgu Awang Ku Jaya




 Ustaz Rosli & keluarga antara tetamu yang hadir ke rumah kami


Mengabadikan kenangan bersama para tetamu


Cikgu Jainuddin & keluarga juga sudi menziarahi kami



Ierfan & Madihah di Pantai Tanjung Batu


Suhaizizi dari Serian juga datang ke rumah kami




Terima kasih Tuan Hj Suhaili &Isteri atas kesudian
berkunjung ke rumah kami

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP