Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Rumah kami hangus terpaksa berpindah ke sini http://pelayarankehidupan.blogspot.com/

Minta maaf pada sahabat pelayar kerana menyusahkan untuk ubah alamat. Sebenarnya saya nak tukar rumah baru pagi tadi, tapi selepas berkali-kali buat tak dapat buat juga, langsung terbakar rumah tu. Kira-kira punya kira kos membaiki, lebih baik beli rumah baru. Alhamdulillah, dapat juga selamatkan beberapa barangan penting.

Insyallah dengan kediaman baru ini, kami akan sedaya upaya untuk mengemas kini cerita-cerita terkini untuk tatapan para pelayar. Segala kelamahan dan kekurangan dari sudut berbahasa, pihak kami mohon kemaafan. Sekiranya ada cadangan untuk memperbaiki rumah baru kami ini, sila tinggalkan pesanan di ruangan sembang yang telah kami sediakan.

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP