Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

' In house training' asas berblog

17 Nov 2009, Bintulu - Biro ICT AMAL, BIC dan NISA' telah berjaya menganjurkan in house training mengenai asas berblog. Ramai juga kehadiran dikalangan sahabat yang berminat untuk menjadi blogger. Kelas dikendalikan oleh Ukhti Sizer, seorang jurutera di ABF ( Petronas ) dengan dibantu oleh Akhi Firdaus dan Izzudin.

Banyak ilmu-ilmu baru yang diperolehi yang sangat berguna dan bermanfaat untuk kami gunakan. Apa pun kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas tunjuk ajar yang telah diberi dan yang paling penting gunakan ilmu yang dipelajari ini dengan sebaik mungkin di dalam menyebarkan dakwah melalui tulisan. Insya Allah jika ada kesempatan, perbanyakkan lagi untuk anjur program seperti ini.


Ramai juga yang turut serta 


Muslimat bersemangat untuk menjadi blogger


Sebahagian peserta muslimin


Ini cikgu kami ' Ukhti Sizer '


Peserta paling muda ' IERFAN'

1 comments:

UstazCahaya November 18, 2009 at 5:39 PM  

Tahniah atas program yang baik itu. Saya sudah lama merancang konsep 'Blogger Dakwah'. Insya Allah, blogger dakwah akan dilancarkan penghujung tahun ini. Kerjasama dan sokongan dari Ustaz amat dialu2kan.

Ai, tadi nampak Abu Irfan di situ, mungkin 'diganti' oleh Irfan pula:-)

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP