Sinar HarianBerita  Harian OnlineUtusan  OnlineHarakahSabahdailyThe Star  MelayuSuara  KontemporariHarian  Metro Online SabahkiniBernama  NewsNst OnlineMalay Mail The StarSinar   HarianAljazeera EnglishThemalaysianinsider Republika OnlineTranungkite

http://www.stormreaders.net/abuierfan

Ustaz Nor Amin

Pembukaan Stokis dan pengedar Produk TG4ALL


 Saudara Mohd Nazri sewaktu di rumah Abu Ierfan

Bersama pengedar dari Kuching, Bintulu, Mukah dan Miri

Dari kiri, Ustaz Takrim, Hafiez, Abu Ierfan, 
Ustaz Syawalludin dan Saudara Muaz

Alhamdulillah, pada 13 Mac 2010 yang lepas, Saudara Mohd Nazri Bin Noor, pengurus pemasaran TG4All bersama Ustaz Takrim Abd Rahman dari Kuching telah membuat kunjungan rasmi ke Bintulu. Tujuan utama kedatangan mereka ialah untuk melebarkan penjualan produk TG4All. Alhamdulillah kesempatan beliau datang ke Bintulu telah dipelawa oleh Abu Ierfan ke rumah untuk berbincang mengenai prospek barangan dan strategi pemasaran. 

Perbincangan selama lebih kurang 4 jam telah membuat satu keputusan yang mana kesanggupan pihak kami untuk menjadi stokis barangan TG4All bersama Mukah dan Miri. Insyallah sengan kerjasama yang baik dari pihak pemasaran di Kuala Lumpur dan jaringan pemasaran di Kuching, Mukah dan Miri, produk ini mempunyai prospek yang mudah dan tinggi untuk di pasarkan. Insya Allah.

Insya allah sesiapa yang ingin untuk mendapatkan barangan TG4All boleh menghubungi penama seperti berikut :
  1. Bintulu : Saudara Mohd Hafiez  - 019 - 279 9681
  2. Miri     : Saudara Ali Murad - 013 - 364 0105
  3. Mukah : Saudara Muaz - 019 - 818 1877 
 Mari bersama kami membantu membangunkan Maahad Tahfiz di seluruh negara.

" Dari Abu Hurairah r.a. katanya Rasulullah saw bersabda: “Siapa yang mengajak ke jalan kebenaran maka dia memperolehi pahala sebanyak pahala yang diterima oleh orang-orang yang mengikutinya, tidak kurang sedikit pun. Dan siapa yang mengajak ke jalan kesesatan, maka dia memperolehi dosa sama banyak dengan dosa orang-orang yang mengikutinya, tidak kurang sedikit pun.”- Riwayat Muslim

0 comments:

Post a Comment

Pelayaran Kehidupan

© 2009 Pelayaran Kehidupan. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan Pelayaran Kehidupan melainkan dinyatakan sebaliknya. Sebarang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pelayaran Kehidupan adalah hak milik mutlak empunya. Salinan dari artikel yang dikeluarkan perlu mendapat kebenaran dari admin Pelayaran Kehidupan.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP